Hej.

Hej.
Idag har jag hunnit med ganksa mycket tycker iallafall jag :)
Jonathan kom och väkte mig 8:30 han kom nog hem från jobbet då (han jobbar natt) och tyckte att jag ska börja ställa om dygnet och det är ju sant, man kan ju inte riktigt gå och lägga sig kring 2 och vakna 11 när det är skola haha :)
Usch skola bhuhuhu!
Juste jag skulle berätta vad jag har gjort idag.
Jag har:
Sett en film.
Bakat blåbärmuffins.
Gjort rent i Pinglans bur, tvättat henne, och borstat pälsen :)
Sen har jag varit en sväng hos farmor och farfar.
Diskat.
Ätit middag.
Drukit latte och ätit en muffins till efterrätt.
Och just nu sitter jag och bloggar och kollar på grejer jag vill ha :)
Kommer flera inlägg senare, så håll utkik! ;)
Puss hejjs!
Dom flesta säger att det är höst men jag vill inte hålla med även om det är så mysigt med höst. Sätta på en bra film i kvälls mörkret med en kopp varm choklad med grädde och marshmallows! Ha stora mysiga halsdukar och stickade tröjor. Sitta i stugan med en filt runt sig och bara titta på den brinnande brasan, bli lite lätt rödrosig på kinderna. Guuud så mysigt!
Håller ni inte med?! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0